Інформаційна картка

учасника третього (заключного) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «__ФІЗИКА___»

Прізвище, ім’я, по батькові

Батурін Олександр Михайлович

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

НВК Новоохтирська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ

Новоайдарської районної ради Луганської області.

Посада

Вчитель фізики , математики.

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Ворошиловградський державний педагогічний інститут, 1985 р.

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси підвищення кваліфікації вчителів фізики, математики очна форма 2014р.; навчання в проекті професійного розвитку «Педагогічні технології у шкільній фізико-математичній освіті» 2016р.

Загальний стаж роботи

32 роки

Педагогічний стаж

32 роки

Стаж роботи у даному навчальному закладі

32 роки

Кваліфікаційна категорія

Вища

Звання

----------

Педагогічне кредо

Учень не посуд, який необхідно заповнити, а смолоскип, який необхідно запалити!

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;

як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

-Учитель це не той за ким йдуть, а той з ким йдуть.

-Психолог, актор, порадник, чарівник, добродій, «дитина»…

-Надмірна гуманітаризація навчальної програми приведе до руйнування фізико-математичної освіти.

«Родзинки» досвіду:

у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;

які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;

яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Свою навчально-виховну роботу я будую так, щоб центром освітнього процесу була особистість учня: особистість у минулому-особистість тепер-особистість у майбутньому.

Головна моямета:

· формувати творчу особистість, освічену, здатну до самореалізації та самовдосконалення;

· створити «ситуацію успіху» для розвитку особистості дитини з метою надання можливості кожному учню відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей.

Живильні сили для всього дерева учіння йдуть насамперед від почуттів школяра, від того, як його зустрічає школа і учитель. Наші учні дуже переживають невдачі — це погана оцінка, низький рівень знань. В них з'являються негативні емоції (небажання вчитися, спілкуватися). Це може призвести до формування замкнутого кола. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Тому я, як вчитель, повинен постійно створювати ситуацію успіху, викликати позитивні емоції у дітей, розвивати пошукову активність, дослідницько-пошукові здібності, реалізувати індивідуальні особливості. Тут важливо все: зміст сказаного, добір відповідних слів, міміка, стиль мовлення.

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення;

чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?

Формую комунікативні компетентності завдяки впровадженню нетрадиційних методів навчання, таких, як дискусія, обери позицію, мікрофон, незакінчені речення.

Комунікативна діяльність допомагає зробити клас інтерактивною групою, де учні почуваються впевнено, висловлюючи свої погляди та думки, а також заохочують товаришів до співпраці, вчаться давати оцінні судження щодо виконаної роботи, результатів своєї праці. У результаті складається стимулююча, творча атмосфера, в якій успіх кожного є запорукою успіху всіх. Ситуацію успіху я створюю завдяки застосуванню інтерактивного навчання, а саме:

— шляхом створення групової співпраці, бо вона має переваги над іншими формами роботи (діти вчаться разом творчо мислити, досягати згоди, домовлятися);

— однокласники стають друзями (піклуються один про одного, допомагають, довіряють);

— учні аналізують, шукають альтернативне вирішення проблемної ситуації: "Спробую переконати тебе (Вас)...", "Це має бути інакше, оскільки..."

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

-Професіоналізм, віра в себе.

-Збагачення своєї педагогічної скарбнички.

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;

які Ваші захоплення (хобі)?

- Колеги, учні та родина.

- Жага до самовдосконалення.

- Бджолярство.

Кiлькiсть переглядiв: 112

Коментарi