Завдання для виконання

Заняття 1. с.35

Впр.3. Розташуйте неметали кисень, азот, фтор у порядку зростання кількості спільних електронних пар у молекулах. Відповідь підтвердіть записом електронних формул речовин.

Впр.6. Здійсніть пошукову діяльність, у якій з’ясуйте сутність і перспективи впровадження нанотехнологій, підготуйте презентацію її результатів у будь-якому вигляді: паперовому(схема, таблиця, малюнки тощо) або електронному.

Зад.4. Де більше молекул у порції йоду масою 25,4 г чи в порції хлору об’ємом 11,2 л (н.у.)?

Заняття 2. с. 46

Впр.2.Напишіть хімічні рівняння взаємодії: а) силіцію з киснем, б) силіцію з воднем, в) цинку з хлором, г) фосфору з хлором. Назвіть утворені сполуки.

Зад.3. Обчисліть об’єм гідроген сульфіду, який утвориться з водню об’ємом 44,8 л (н.у.) та достатньої кількості сірки.

Заняття 3. С. 53

Впр.2. Складіть формули сполук неметалічних елементів, утворених атомами: а) Фосфору і Гідрогену, б) Йоду і Гідрогену.

Напишіть рівняння їх одержання з простих речовин.

Зад.5. Де більше молекул: у порції хлороводню масою 73 г. чи в порції амоніаку кількістю речовини 2 моль.

Заняття 4. с.53

Впр.3. Порівняйте будову молекули і властивості хлороводню і амоніаку.

Зад.4. Обчисліть об’єм (н.у.), який займає амоніак масою 6,8г та кількість атомів і молекул у цій його порції.

С.61

Впр.4. Складіть формули двох солей амонію, що не розглядалися в тексті §, і напишіть молекулярно-йонні рівняння взаємодії їх з барій гідроксидом.

Зад. 7. Обчисліть масову і об’ємну частки виходу хлороводню, якщо з хлору кількістю речовини 5 моль одержали хлороводень масою 340 г.

Заняття 5. С.78

Зад.6. Обчисліть масу амоній сульфату, який утвориться при пропусканні через розчин сульфатної кислоти масою 200г з масовою часткою розчиненої речовини 9,8% амоніаку об’ємом 11,2л (н.у.)

Заняття 6. С.69

?.3. Що є причиною випадання кислотних дощів? Зробіть висновок, наскільки вони шкідливі для здоров’я людини.

?.4. Поясніть суть парникового ефекту.

Додат. зад. В результаті окиснення вуглецю кількістю речовини 4 моль утворюється карбону (ІІ) оксид об’ємом (н.у.):

(а) 22,4 л; (б) 56 л; (в) 11,2 л; (г) 5,6 л.

Заняття 7.

С. 78

Впр.3. З якими із перелічених речовин взаємодіє розбавлена сульфатна кислота: залізо, купрум(ІІ) оксид, мідь, натрій гідроксид, нітратна кислота, калій карбонат, нітроген(ІІ) оксид? Напишіть молекулярні рівняння реакцій, зазначте їх типи.

Додат. зад. Яку масу сірки спалено, якщо добуто сульфур(ІV) оксид об’ємом 89,6 м3 (н.у.), що становить 80% від теоретично можливого виходу?

Заняття 8. С.85

Впр.1. Хімізм виробництва нітратної кислоти відображає схема:

+H2 +O2, кат. +O2 +H2O +O2

N2 → NH3 → NO → NO2 → HNO3

Напишіть за схемою молекулярні рівняння реакції. Чи будуть ці реакції окисно-відновними?

Зад.5. Обчисліть, чи вистачить міді масою 32 г для одержання купрум(ІІ) нітрату, якщо для реакції використати концентровану нітратну кислоту масою 600г з масовою часткою розчиненої кислоти 50%.

Заняття 9. С.85

Впр.2. Обґрунтуйте роль хімічних добрив як джерела мінерального живлення рослин

Зад.3. У якому з нітратних добрив – амонійній селітрі чи кальцієвій селітрі – уміст поживних речовин більший?

Заняття 10. С.103

Впр.1. Назвіть речовини, формули яких наведено: CO2, H2CO3, MgCO3, Mg(HCO3)2, CO.

Впр.3. Поясніть, як здійснити перетворення за схемою, та напишіть відповідні хімічні рівняння:

C → CO2 → MgCO3 → Mg(HCO3)2 → CO2

Зад.4. Яка маса кальцій карбонату та хлоридної кислоти з масовою часткою гідроген хлориду 14,6% знадобиться для добування вуглекислого газу об’ємом 5,6л (н.у.)?

Заняття 12. С.119

Впр.4. За влучним висловом французького письменника А.де Сент-Екзюпері, «вода – це не просто речовина, необхідна для життя, вона – саме життя». На підставі знань про воду, набутих під час вивчення біології, хімії, географії, фізики, складіть схему коло обігу води та презентуйте її.

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi